ODTÜ MD Felsefe Kulübü, 2025 – 2026 dönem çalışmalarına devam ediyor.
ODTÜ Mezunları Derneği bünyesinde uzun süredir faaliyetlerini sürdüren Felsefe Kulübü 2 Temmuz 2026 Perşembe akşamı saat 19.00’da yapacağı toplantıda dönemin teması “Simülasyon Çağı” başlığı altında kulüp üyelerinden Ayşe Şehnaz Kart “Simülakrın Efendileri: Demiurgos’un Dönüşü” isimli bir sunum yapacaktır. Tüm üyelerimizi ve felsefeye ilgi duyan herkesi bekliyoruz.